مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هزار و ۲۰۰ تن میوه شب عید این استان خریداری و در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شد.

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا رئیسی،  در نشست شورای اطلاع‌رسانی این استان چهارمحال‌ و بختیاری افزود: در زمینه ارائه کالا و خدمات با قیمت مناسب ۳ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در اسفندماه دایر می‌شود.  

وی ادامه داد: نمایشگاه فرش، لواز خانگی و نمایشگاه بهاره از جمله این نمایشگاه‌هاست که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، کالاهای مورد نیاز و مصرفی مردم را با قیمت زیربازار عرضه می‌کند.  

رئیسی بیان کرد: نمایشگاه بهاره از ۱۶ تا ۲۳ اسفند برگزار می‌شود، بیان کرد: در این نمایشگاه کالاها با تخفیف ۱۵ درصدی عرضه می‌شود.  

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری همچنین به گرانی میوه و انواع سبزی در ماه‌های اخیر، اشاره کرد و گفت: در همین مورد میدان میوه و تره‌بار ولی‌عصر شهرکرد با همکاری تعاون روستایی فعالیت خود را از دوشنبه ۲۱ بهمن آغاز کرده است.

رئیسی اضافه کرد: در این میدان، میوه و انواع سبزی موردنیاز مردم ۳۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.  

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی بیش از ۹۴۷ هزار نفر است و خرید میوه در آستانه نوروز در استان به بالاترین سطح خود در طول سال می‌رسد.