فرماندار تهران گفت: کمیته‌های امحای تبلیغات غیرقانونی انتخابات در ۲۰ منطقه شهر تهران مستقر شده‌اند و تا امروز دوشنبه ۲۸ بهمن گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی گزارش نشده است.

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از مهر، عیسی فرهادی در بیست و پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران مشترک با حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر که با حضور شکرالله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در شهرستان ری برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه تهران با ۳ هزار و ۸۱۰ شعبه اخذ رأی انتخابات برگزار خواهد شد.

فرهادی گفت: در شهر تهران ۳ هزار و ۴۷۷ داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که از این تعداد  هزار و۴۱۳ نفر تأیید، ۱۵۹ نفر انصراف و بقیه رد صلاحیت شدند.

وی بیان کرد: همچنین ۱۲۳ نفر درخواست انتقال حوزه انتخابیه از تهران به سایر شهرستان‌ها را داشتند که با درخواست ۸۲ نفر موافقت شد و ۵۸ نفر درخواست انتقال حوزه انتخابیه از سایر شهرستان‌ها به تهران را داشتند که با درخواست ۳ نفر موافقت شد.

فرماندار تهران عنوان کرد: در شهر تهران ۴۹ هزار و ۸۱۲ نفر در شعب اخذ رأی امور انتخابات را اجرا خواهند کرد و ۱۴ هزار نفر تأمین امنیت انتخابات را بر عهده‌ دارند و ۲۲ هزار نفر ناظر بر روند اجرای انتخابات هستند. در مجموع با عوامل اجرایی و پشتیبانی حدود ۹۰ هزار نفر انتخابات دوم اسفند را برگزار خواهند کرد.