کادرفنی استقلال تصمیم گرفته تافعالیت بازیکنان این تیم در فضای مجازی را کنترل کرده و محدود کند. در همین راستا به زودی برنامه ای تدوین شده و به استقلالی ها اعلام می شود.

همشهری آنلاین- فعالیت برخی از بازیکنان استقلال در فضای مجازی باعث شده تا هم برای خودشان و هم باشگاه دردسر هایی ایجاد شود. جدا از بحث گذاشتن پست های مساله دار و اعتراضی، کل کل ها و دعواهای مجازی و فعالیت های حاشیه ای، شب زنده داری هم یکی دیگر از آسیب های حضور گسترده فوتبالیست ها در فضای مجازی است که منجر به مصدومیت یا افت فنی و بدنی آنها در تمرینات و مسابقات می شود.  

از باشگاه استقلال خبر می رسد کادر پزشکی و فنی تیم به این نتیجه رسیده است که فعالیت بازیکنان در فضای مجازی را ممنوع یا محدود کند. از جمله اینکه بازیکنان از یک ساعتی دیگر نباید در فضای مجازی آنلاین باشند.

پیش از این برخی از بازیکنان از جمله محمد دانشگر از فضای مجازی خداحافظی کرده بودند و با تصمیم جدید کادر فنی تعداد بازیکنانی که فعالیت شان در فضای  مجازی را تعطیل یا محدود می کنند بیشتر خواهد شد.  

 هرچند درآمد چند ده میلیونی برخی از فوتبالیست ها از صفحه شخصی شان برای تبلیغات احتمالا با مقاومت و مخالفت برخی از آنها با این موضوع روبرو خواهد شد. برخی از فوتبالیست ها برای گذاشتن یک استوری تبلیغاتی بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان دریافت می کنند!