تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۷

در بیست و پنجمین روز از فروردین ماه برخی از شرکت‌های عضو در بازار سهام تهران پیش‌بینی سود خود را منتشر کردند.

تعدیل پیش‌بینی درآمد سرب و روی
شرکت ملی سرب و روی ایران پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 86 را مبلغ 410 ریال اعلام کرد. شرکت ملی سرب و روی ایران قبلا سود هر سهم سال مالی 86 را 540 ریال اعلام کرده بود.
شرکت ملی سرب و روی ایران دلایل تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را کاهش مقدارتولید و فروش و کاهش نرخ فروش محصولات در بازار‌های جهانی اعلام کرده است.  براساس این گزارش هیات‌مدیره این شرکت پیشنهاد تقسیم سود سال مالی86 را اعلام نکرده است. شرکت ملی سرب و روی ایران، درگروه فلزات اساسی و با 2 هزار و 205 سهامدار در تالار اصلی فعالیت می‌کند.

درآمد توسعه معادن روی برای امسال
شرکت توسعه معادن روی ایران پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 87 را 276 ریال اعلام کرد.براساس این گزارش هیات‌مدیره این شرکت در نظر دارد برای سال مالی 87 به ازای هر سهم 80 درصد سود را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

498 ریال پیش‌بینی درآمد توسعه آذربایجان
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 87 را مبلغ 498 ریال اعلام کرد.براساس این گزارش، هیات‌مدیره این شرکت در نظر دارد برای سال مالی 86 به ازای هر سهم 10 درصد سود را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان، درگروه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات  با 82 هزار و 363 سهامدار در تالار فرعی فعالیت می‌کند.

پیشنهاد تقسیم سود تولی‌پرس
شرکت تولی‌پرس پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 86 را 759 ریال اعلام کرد.
شرکت تولی پرس در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به‌ترتیب، 19 درصد افزایش فروش، 23 درصد افزایش بهای تمام شده کالای فروش رفته، 19 درصد افزایش سود عملیاتی و یک درصد افزایش سود پس از کسر مالیات را نشان می‌دهد.همچنین هیات‌مدیره این شرکت در نظر دارد برای سال مالی86  به ازای هر سهم 86 درصد سود خالص را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.