گروه ورزشی: نامزد ریاست فدراسیون جودو می‌گوید: «عدم احراز شرایطم برای حضور در انتخابات به دلیل نداشتن سابقه مدیریت، صحت ندارد.»

علیرضا امینی، مدیر تیم‌های ملی جودو رقیب عبدالجلیل رضوی، سرپرست فدراسیون برای احراز پست ریاست جودو روز شنبه در خصوص  احتمال رد صلاحیت خود به دلیل نداشتن سابقه مدیریت  گفت: «این برای اولین بار است که چنین خبری را می‌شنوم.

علاوه بر سال‌ها مدیریت تیم ملی جودو، ۶ تا ۷ سال مسئول ورزش وزارت کشور بوده‌ام.»
وی ادامه داد: «اگر این مسئله صحت داشته باشد، باید یک هفته تا ۱۰ روز قبل از انتخابات به من ابلاغ شود، در حالی‌که چنین چیزی را نشنیده‌ام. اگر بخواهند این موضوع را مطرح کنند، آن را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد. به پیشنهاد کسانی آمده‌ام که ریشه جودوی ایران هستند.»

امینی درباره مشکلات تیم ملی در آستانه انتخابات گفت: «هیأت‌رئیسه از رئیس سازمان تربیت‌بدنی وقت خواسته تا در این زمینه صحبت کنند ولی تاکنون موفق به ملاقات وی نشده‌اند.»

وی تاکید کرد: «به پیشنهاد بزرگان و پیشکسوتان جودو در فاصله یک ساعت به پایان موعد ثبت‌نام وارد گود شدم. بهتر بود که شاهد یک رقابت سالم در مجمع جودو باشیم.»

مدیر تیم‌های ملی با اشاره به اینکه نیازی به نوشتن طومار از سوی ملی پوشان در حمایت از رضوی نبود، اظهار داشت: «آنها جو انتخابات را به تیم ملی کشیدند.»

امینی درباره حمایت کادرفنی از وی، خاطرنشان کرد: «یک نفر از کادر فنی از من حمایت نمی‌کند. این مسائل را به تیم ملی وارد نمی‌کنم. چه لزومی دارد که گروهی از نامزدی خاص حمایت کنند. اگر استعفا کردند، به دلیل حرمت شکنی بود که از سوی میراسماعیلی در اردوهای تیم ملی صورت گرفت. در این شرایط مربیان تیم‌ملی احساس امنیت نمی‌کنند.»

امینی درباره بازگرداندن کادرفنی به اردوهای تیم ملی گفت: «هنوز با یوسف‌زاده به توافق نرسیده‌ایم. در این مقطع زمانی درست نیست فرد دیگری سرمربی تیم ملی باشد. قرار است جلسه‌ای با مسئولان کمیته ملی المپیک داشته باشیم. تمام سعی خود را خواهم کرد که یوسف‌زاده را راضی کنم در این نشست حضور داشته باشد تا مشکلات بررسی شود.»

مدیر تیم‌های ملی تاکید کرد: «آرش میراسماعیلی و تمام اعضا باید در قهرمانی آسیا شرکت کنند و هیچ بهانه‌ای از آنها پذیرفته نمی‌شود. میراسماعیلی در هیچ‌‌یک از مسابقات تدارکاتی اخیر شرکت نکرده و باید در کره مبارزه کند، چون آخرین رویداد است ولی برد و باخت برای‌مان اهمیت ندارد.»