عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد من این است که طرح ترافیک حذف شود تا مردم کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در دویست و یکمین جلسه شورای شهر تهران، با تاکید بر جدیت بیشتر برای ساماندهی اقدامات جلوگیری از شیوع کروناویروس، افزود: یکی از دغدغه‌های من به عنوان یک شهروند برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی است که متأسفانه به جایی پاسخگو نیستند و تحت نظر نیستند.

عضو شورای شهر تهران گفت: باید شهرداری تهران و دستگاه‌های مسؤول نسبت به این بخش از جامعه توجه نظر بیشتری داشته باشند زیرا این تاکسی‌ها تعدادشان کم هم نیست.

وی تصریح کرد: خواسته دیگر من این است که طرح ترافیک حذف شود تا مردم از حمل و نقل کمتر استفاده کنند و بتوانند با خودروهای شخصی خودشان به محل کارشان برود.

امانی گفت: به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر تهران از ستاد برگزاری نماز جمعه تقاضا دارم تا برای برگزاری نماز جمعه و نماز جماعت در مساجد هم تمهید ویژه‌ای بیاندیشند زیرا مردم متدین گوش‌شان به دهان این منابر است.

وی ادامه داد: متاسفانه این سوغات شوم از کشور چین به وسیله تعدادی از افرادی که به قم رفت و آمد داشتند وارد کشور ما شده است که باید تلاش کرد از سرایت به سایرین جلوگیری شود.