حاج صفی البته چند سال قبل و بعد بازی برابر استقلال در تبریز هم مدعی شده بود می خواهند استقلال قهرمان شود. اما شاید بهتر باشد کاپیتان تراکتور نگاهی به نتایج نیم فصل دوم تیمش بیاندازد

همشهری آنلاین-احسان حاج صفی یکی از سه کاپیتان تراکتور بعد از بازی برابر پارس جنوبی گفت:« لیگ را با دوجام برگزار کنند و یک جام را به تیم خاص بدهند و باقی تیمها برای جام دوم بجنگند» اظهار نظری کنایه آمیز  و البته آماتورگونه که می تواند ناشی از نتیجه نگرفتن تراکتور در چند فصل اخیر باشد.

اما  اشکان دژاگه دیگر کاپیتان تیم ملی درست بعد از بازی با پارس جنوبی و با تمام اتفاقاتی که در آن افتاده نگاه منطقی تری به ماجرا دارد «ما باید بازی ها را ببریم و بازی به بازی پیش برویم و بعد به قهرمانی فکر کنیم. لیگ شروع نشده می‌پرسند می‌خواهید قهرمان شوید؟ اینطوری نمی‌شود، تیم های دیگر هم هستند که می‌آیند و در زمین می‌جنگند، باید بازی به بازی پیش برویم و ببینیم آخر سر میتوانیم قهرمان شویم یا نه. »

این نگاه حرفه ای دژآگه در فوتبال ایران که همیشه توهم آلود بوده شاید کمک بیشتری به تراکتور و سایر مدعیان لیگ برتر کند.

حاج صفی البته چند سال قبل و بعد بازی برابر استقلال در تبریز هم مدعی شده بود می خواهند استقلال قهرمان شود. او حتی دیشب در میان صحبتهایش گریزی هم به جام حذفی زد و از حالا ناکامی احتمالی تراکتور را با این جمله توجیح کرد «جام حذفی را هم شاید بدهند به تیمی دیگر» که لابد منظورش استقلال بوده. اما شاید بهتر باشد کاپیتان تراکتور نگاهی به نتایج نیم فصل دوم تیمش  بیاندازد. شاید فرار از شکست در دقیقه 90 برابری گل گهر قعرنشین، شکست بابر پارس جنوبی بحران زده و البته شکست دوگله برابر پرسپولیس در تهران پاسخ مناسب تری برای دلیل قهرمان نشدن احتمالی تراکتور در این فصل باشد.