سخنگوی قوه قضائیه درباره اخبار منتشر شده درخصوص سلامتی نازنین زاغری و ابتلای وی به کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قصائیه امروز سه شنبه (۱۴ اسفند) گفت: شاهد فعالیت برخی افرادی هستیم که روحیه مردم را هدف قرار دادند، برخی با شایعه سازی و برخی هم با وهن مقدسات، در همه این زمینه‌ها دستورات لازم صادر شده است.

وی افزود: در رابطه با افرادی که کلیپ‌هایی از آنها در جریان زیارت برخی امکان مقدس منتشر شده بود، شناسایی و تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند.

اسماعیلی در خصوص سلامت زندانیان از جمله نازنین زاغری، نبوی و غیره گفت: بیش از ۵۴ هزار زندانی به مرخصی رفتند و اقدامات بسیار خوبی انجام شد و در رابطه با نازنین زاغری این فرد در سلامت کامل به سر می‌برد و شایعاتی روز گذشته در این رابطه مطرح شد.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: سلامت همه زندانیان برای ما اهمیت دارد و امنیتی و غیر امنیتی ندارد و شرایط نگهداری زندانیان امنیتی از غیر امنیتی به مراتب بهتر است.

اسماعیلی در خصوص یکی از پرونده‌های اخلال در نظام ارزی گفت: تیمور عامری به جرم اخلال در نظام ارزی به تجمل بیست سال حبس و جزای نقدی، محمد حسین زندیه به تحمل ۵ سال و حبس و جزای نقدی و علی اصغر سلطانی گهر به تحمل شلاق و جزای نقدی محکوم شده است.