تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۲

مردی که از آواز خواندن گاه و بی‌گاه خروس همسایه اش به ستوه آمده بود، با شلیک گلوله خروس بیچاره را از پا در آورد.

شلیک به خروس
مسکو: همسایگان به پلیس که برای رسیدگی به شکایت صاحب خروس به محل آمده بود ، گفتند: نزدیک صبح بود که طبق معمول این خروس شروع به آواز خواندن کرد  اما ناگهان صدای شلیک بلند شد و دیگر آواز خروس به گوش نرسید. یکی از همسایگان هم گفت قاتل سنگدل را بالای جنازه خروس دیده‌ است.

این مرد به دنبال شکایت صاحب خروس به اداره پلیس منتقل شد و احتمالا باید جریمه نقدی بپردازد. البته صاحب خروس درخواست غرامت سنگینی کرده است و گفته می‌شود که وی می‌خواهد چند خروس دیگر بخرد.

دود از کنده بلند می‌شود
استکهلم: زیرکی یک پیرمرد 78 ساله، 3 سارق حرفه‌ای را به دام انداخت. این پیرمرد  که سال‌ها قبل به عنوان زندانبان کار می‌کرد، قصد داشت به یک بانک برود که متوجه شد داخل بانک سرقتی در حال وقوع است. وی به جای اینکه پلیس را خبر کند تصمیم گرفت خود دست به کار شود و سارقان را به دام بیندازد.

به همین دلیل  این پیرمرد بلافاصله به خودرو خود بازگشت و یک میله آهنی برداشت، سپس وارد بانک شد و با این میله آهنی به سر یکی از سارقان ضربه محکمی زد و او را بیهوش کرد. در حالی که 2 سارق دیگر از اقدام او غافلگیر شده بودند، این پیرمرد با استفاده از تلفن همراهش از چهره آنها عکس گرفت.  به هر حال سارقان از محل ارتکاب سرقت گریختند اما چند ساعت بعد پلیس  توانست با استفاده از عکس‌های شکار شده توسط پیرمرد و اعتراف گرفتن از سارق مجروح، 2 سارق دیگر را شناسایی کند. 

شکایت از شهرداری
نیویورک: یک قاضی به دلیل شکسته شدن پایش از شهرداری شکایت کرد. این قاضی در حین رسیدگی به یک پرونده در دادگاه  زمین خورد و از آن پس راه رفتن او با مشکل مواجه شد. این قاضی می‌گوید پیش از آسیب دیدگی سالانه 136 هزار دلار درآمد داشته  اما در حال حاضر باید با عصا راه برود و نمی‌تواند به خیلی از پرونده‌ها رسیدگی کند.

این قاضی در شکایت خود شهرداری را مسئول لیز خوردن خود روی زمین  معرفی کرده و درخواست یک میلیون دلار غرامت کرده است. به گفته وی کارگران شهرداری مسئولیت نظافت ساختمان دادگاه را بر عهده داشتند و مواد شوینده‌ای که توسط آنها به کار برده شد زمین را لیز کرد. از سوی دیگر شهرداری می‌گوید که سال‌هاست که با همین مواد شوینده صحن دادگاه نظافت می‌شود و به همین دلیل حاضر نیست ادعای این قاضی را بپذیرد.

ترس از همسر
مکزیکو سیتی: یک تازه داماد 5 روز پس از ازدواج به دادگاه رفت و گفت تا سر حد مرگ از همسرش می‌ترسد. این مرد جوان به قاضی گفت پس از مراسم ازدواج بار‌ها توسط همسرش تهدید به مرگ شده و کتک خورده است. به گفته وی، همسرش حتی بدون بهانه هم به او حمله‌ور می‌شود و او نمی‌تواند خود را از دست این عروس خشن نجات دهد.

این داماد در شکوائیه خود اعلام کرده که دوستان همسرش نیز بار‌ها او را تهدید به مرگ کرده‌اند. این مرد جوان امیدوار است بتواند همسر خود را طلاق بدهد و برای اینکه از دست او در امان بماند به کشور دیگری مهاجرت کند.  البته روانشناسان  پس از معاینه این زن دریافتند که او به بیماری روانی دچار نیست  اما به شدت به ناهنجاری علاقه دارد. به عقیده آنها بهترین راه برای حل و فصل پرونده این است که دادگاه حکم طلاق این زوج را صادر کند.