تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

شهردار بندر دیر گفت: آتش‌نشانان به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در اماکن عمومی بازار و مکان‌های پرتردد این شهر را ضدعفونی کردند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی ابراهیمی پنج‌شنبه ۱۵ اسفند افزود: در این عملیات تمام پاساژها، پارک‌ها، خیابان‌های پرتردد شهر ضدعفونی شد.

وی اظهار کرد: عملیات ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر دیر استان بوشهر از سوی آتش‌نشانان و تیم‌های عملیاتی با در اختیار داشتن تجهیزات مناسب تا فراهم شدن شرایط مناسب همچنان ادامه دارد.

 شهردار بندر دیر اضافه کرد: در این عملیات فرماندهی قرارگاه شفا که شبکه بهداشت و درمان است و گروه‌های جهادی، موکب بیت الزهرا، هلال‌احمر و بسیج نیز به کمک شهرداری آمده و مقررشده اقدام مهم ضدعفونی کردن معابر به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد.

ابراهیمی اولویت نخست شهرداری دیر را ضدعفونی کردن اماکن عمومی و پرتردد همچون بازارخرید و فروش، پاساژها، بازار ماهی و میگو و تره‌بار عنوان کرد.

وی گفت: طبق دستورالعمل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر هرگونه نصب چادر در پارک‌های شهر ممنوع است و اگر مشاهده شود طبق قانون چادر آن‌ها جمع‌آوری می‌شود.

ابراهیمی با تأکید براین‌که دست‌فروش‌ها اقدام به فروش جنس‌های خود نکنند؛ افزود: بازار روز (پنج‌شنبه‌بازار) این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل و همچنین تا عادی شدن شرایط برای گشت‌های دریایی و ستاد اسکان هیچ برنامه‌ای در نظر گرفته نشده است.