به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد فعلهگری افزود: امکان بهرهمندی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استان کردستان از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی و سامانههای تلفنی این شرکت فراهم است، بنابراین مردم برای دسترسی به خدمات این شرکت نگران نباشند.
وی اضافه کرد: مشترکان از طریق مراجعه به سامانه جامع خدمات الکترونیکی با آدرس اینترنتی pishkhan.nigc-kd.ir، تلفن گویای ۲۴ ساعته به شماره ۳۳۷۷۷۱۲۳ یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۱۹۴ برای دریافت و پرداخت قبض و اعلام رقم کنتور خود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان افزود: خدمات غیرحضوری شامل اعلام قبض به روز، صدور قبض المثنی، وصل مجدد جریان گاز و اعلام رقم یا خرابی کنتور است.
همچنین انتقادات و پیشنهادات، رفع اشکال قبضها، پرداخت صورتحساب، درخواست تست کنتور، اعلام مراحل درخواست علمک و نحوه محاسبه گازبهای مصرفی از دیگر خدمات غیرحضوری این شرکت است.
فعلهگری با بیان اینکه سامانه جامع ارتباط با مشتریان با آدرس اینترنتی crm.nigc-kd.ir برای هرگونه انتقاد، شکایت و پیشنهاد پیشبینی شده است، اضافه کرد: امداد و تعمیرات گاز در همه شهرستانها از طریق شماره تلفن ۱۹۴ به صورت ۲۴ ساعته در موارد اضطراری آماده ارائه خدمت به مشترکان هستند.
وی تاکید کرد: خدمات غیرحضوری بهترین جایگزین مراجعه حضوری به ادارههای گاز است و شهروندان میتوانند با کاهش ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی سهم قابل توجهی در حفظ سلامت خود و دیگران داشته باشند.