مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۲ هزار ۸۶۰ مددجوی تحت حمایت ارائه شده است.  

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از فارس، علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی براساس توانایی‌ها، ظرفیت‌ها و نیازهای ساکنان هر منطقه تعریف شده است، ارائه آموزش‌های تخصصی در راستای افزایش مهارت مددجویان برای ورود به بازار کار انجام می‌شود.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری افزود: مددجویان دوره‌های آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای را در رشته‌های صنایع دستی، دامپروری، خدمات، صنفی و صنعتی گذراندند.  

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۹۶ زن سرپرست خانوار و هزار و ۹۰۰ دختر خانواده مددجویان تحت کمیته امداد استان مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای را فرا گرفتند.  

ملک‌پور تعداد مردان تحت حمایت که دوره‌های آموزش‌ فنی و حرفه‌ای را گذراندند ۲۶۴ نفر عنوان کرد و گفت: همه مددجویان پس از گذراندن دوره‌های مهارت‌آموزی می‌توانند با ارائه طرح اشتغال و تأیید کارشناسان این حوزه برای دریافت وام اشتغال به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.