مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ثبت‌نام دومین مرحله اقدام ملی مسکن در این استان از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۴ اسفند آغاز می‌شود و متقاضیان جا مانده می‌توانند از این فرصت برای ثبت درخواست خود استفاده کنند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رضا نگهبان افزود: زمان محدودی برای ثبت‌نام در این مرحله تعیین نشده است و متقاضیان می‌توانند با ثبت مدارک و درخواست خود در شهر محل سکونت از این فرصت استفاده کنند.

وی افزود: متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به آدرس tem.mrud.ir  مراجعه کنند.

نگهبان گفت: در این دوره نیز پس از پایان ثبت‌نام و انجام پالایش متقاضیان متناسب با شرایط استفاده از طرح، متقاضیان بر اساس شاخص‌های افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت ازدواج و ... اولویت‌بندی و انتخاب خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: متقاضیانی که در مرحله نخست ثبت‌نام و پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند، در صورتی که دربازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را اعلام کرده باشند نیز می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

وی گفت: متقاضیانی که در خصوص احراز نشدن شرایط‌شان در مرحله نخست اعتراض داشته‌اند، در صورتی که دارای شرایط، تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارد و فرآیند قبلی برای آنان طی خواهد شد.

نگهبان ادامه داد: زمان بررسی‌ها هنوز از سوی معاونت مسکن وزارت متبوع اعلام نشده است و بلافاصله پس از اعلام، اداره کل راه و شهرسازی  استان تهران به سرعت اقدام به این کار خواهد کرد.