مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از تعطیلی همه اماکن گردشگری فارس اعم از تخت جمشید، سعدیه و حافظیه و سایر اماکن در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،   «مصیب امیری»  اظهار کرد: تمام اماکن گردشگری مانند تخت جمشید، حافطیه، سعدیه و مابقی اماکن، در تعطیلات نوروز همچنان تعطیل هستند.

او بیان کرد: در خانه بمانید و برای تعطیلات نوروز و مسافرت به استان فارس برنامه‌ریزی نکنید، اماکن گردشگری شیراز و کل استان فارس در تعطیلات نوروز باز نخواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: به خانه‌مسافرها مجوزی داده نشده است و هتل‌ها نیز خودجوش مسافری پذیرش نمی‌کنند، خانه مبله‌ها در حال پیگیری از طرف دستگاه‌های مختلف ماننند انتظامی و قضایی هستند و در صورت مشاهده با آنان برخورد می‌شود.

امیری افزود: دوستداران شیراز می‌توانند تا رفع بحران کرونا از امکانات گردشگری مجازی استفاده کنند.  ۱۳۰ جاذبه گردشگری فارس با استفاده از تصاویر هوایی تور مجازی، فیلم، عکس، نقشه و توضیحات در اختیار دوستداران قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند یک سفر مجازی به شیراز داشته باشند.