رئیس نظام پرستاری آمل بیان اینکه جامعه پرستاری و کادر درمان چه گناهی کردند که باید تقاص بی‌ملاحظه‌گری برخی مردم و مسئولان را بپردازند، گفت: آیا می‌دانید چندین پرستار شهر هم‌اکنون روی تخت بیمارستان‌ها بستری بوده و در بدترین شرایط جسمی و روحی قرار دارند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، هادی کمالی با اشاره به شیوع کرونا در سطح کشور اظهار کرد: روزهایی را شاهد هستیم که جامعه درمان به ویژه جامعه پرستاری سخت‌ترین ایام خود را سپری می‌کنند و با تمام مشکلات برای کاهش آلام مردم به جنگ با بیماری مهلک کرونا رفتند.

وی با اعتراض به اینکه عزم جدی در بین برخی مردم و مسئولان برای مقابله با شیوع این بیماری دیده نمی‌شود، افزود: مسئولان روزی تصمیم بر بستن بازارهای هفتگی و روز شهر می‌گیرند ولی فروشندگان در بی‌تدبیری و عدم مدیریت مدیران در کوچه و خیابان‌های شهر بساط پهن کرده و به صورت وحشتناک‌تر در حال شیوع بیماری هستند.

رئیس نظام پرستاری آمل، با بیان اینکه مردم بدون توجه به هشدارها همچنان همسو با بیماری کرونا می‌تازند، بیان کرد: جامعه بهداشت و درمان به ویژه پرستاران شهر شبانه‌روز با جان خود بازی کرده و با همه کمبودها در دل خطر حرکت می‌کنند ولی مردم کوچکترین توجهی به خطر پیش‌رو ندارند.

کمالی با بیان اینکه مسئولان و مردم باید بدانند که شبکه بهداشت و درمان شهر به تنهایی قادر به مقابله با کرونا نیست، افزود: مردم و مسئولان شبکه بهداشت و درمان را در این شرایط حساس تنها نگذارند.

وی خطاب به مردم اعلام کرد: اگر مردم یک ماه کمتر بخورند، کمتر بپوشند و کمتر بگردند در زندگی آنها مشکلی رخ نمی‌دهد ولی جدی نگرفتن شیوع این بیماری تمام مردم شهر را تهدید جدی می‌کند.

رئیس نظام پرستاری آمل گفت: آیا می‌دانید چندین پرستار شهر هم‌اکنون روی تخت بیمارستان‌ها بستری بوده و در بدترین شرایط جسمی و روحی قرار دارند، آیا می‌دانید چندین نفر از پرستاران در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، آیا می‌دانید چندین نفر از پرستاران ما ده‌ها روز است که به خانه خود نرفتند و آن دسته از پرستارانی که راهی خانه‌های خود شدند قادر نیستند فرزندان کوچک خود را در آغوش بگیرند؟

کمالی ادامه داد: پرستاران و کادر درمان روزهای بسیار سختی را می‌گذارنند و جامعه بهداشت و درمان نیز در دل خطر عاشقانه مشغول خدمت به خلق هستند تا مردم در آرامش کامل به زندگی خود بپردازند.

وی گفت: امیدواریم مردم و دیگر مسئولان شهری هم‌پای متولیان بهداشت و درمان شهر گام بردارند و آنها را دریابند.