سرپرست فرمانداری دزفول گفت: طبق مصوبه شورای تامین و ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا، اجاره باغ ویلاهای دزفول به مسافران نوروزی و سایر افراد تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ ممنوع است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، امید بن عباس اظهار کرد: مالکان باغ ویلاها برای حفظ سلامت خود و دیگران درمقابله با ویروس کرونا از اجاره و در اختیار قراردادن باغ ویلاهای خود، خودداری کنند ضمن اینکه در این ایام، باغ ویلاها توسط نیروی انتظامی و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به طور جدی رصد خواهند شد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده اجاره و تردد در باغ‌ها مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی یا اداره میراث فرهنگی اطلاع دهند تا طبق قانون و از طریق دستگاه قضایی برخوردهای لازم انجام شود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول افزود: به اداره میراث فرهنگی، بخشداری‌ها و دهیاران ابلاغ شده تا اطلاع رسانی لازم انجام و در صورت مشاهده، تمامی خدمات آب، برق و گاز در اختیار باغ تا پایان فروردین ماه قطع و باغ ویلای مورد استفاده پلمب و با مالک به طور قاطع برخورد شود.

بن عباس عنوان کرد: ورود به باغ‌هایی که به صورت متمرکز هستند (کوچه باغ) به طور کلی ممنوع بوده و مالکانی که باغ ویلای آنها به‌صورت کوچه باغ است، موظفند از هرگونه تردد جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: از مشاوران املاک شهرستان دزفول نیز انتظار می‌رود از اجاره هرنوع باغ ویلا در ایام مذکور به طور جدی خودداری کنند و درصورت تخطی از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و با همکاری اداره تعزیرات با آنها برخورد قانونی می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از تمام مردم این شهرستان و استان خوزستان خواست تا پایان فروردین ماه از تردد به باغ‌های  دزفول خودداری و خود را قرنطینه خانگی کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی در حال حاضر ۱۶ بیمار مبتلا به ویروس کوید ۱۹ در بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند.