نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مازندران گفت که تاکنون سازمان مدیریت برنامه ریزی و بیمه سلامت حدود ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با کرونا به این خطه شمال کشور پرداخت کرده‌اند.

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر «محمدمهدی ناصحی» اظهارکرد : ۵۶۰ میلیارد ریال از این اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در اختیار ۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران قرار داده شد که ۴۲۰ میلیارد ریال صرف خرید تجهیزات برای دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۱۴۰ میلیارد ریال نیز برای خرید تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی بابل شد.

رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : علاوه بر این با پیگیری سازمان بیمه سلامت نیز ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران برای این کار اختصاص یافت.

دکتر ناصحی گفت : اختلافی در پرداختی بودجه بین ۲ استان مازندران و گیلان که ظاهرا مورد توجه برخی قرار گرفته، وجود دارد و هنوز میزان دریافتی مازندران به حد استان گیلان نرسیده است.

نماینده وزیر بهداشت در مازندران افزود : درهفته جاری نشستی با دکتر «محمد باقرنوبخت» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این مورد در تهران خواهم داشت و این مسایل را پیگیری خواهم کرد.