مدیر روابط عمومی آبفای منطقه ۶ - شهر ری گفت: جشنواره نقاشی "آب = زندگی" با هدف جلب مشارکت همگانی و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب در روزهای خانه نشینی و مقابله با شیوع ویروس کرونا، تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید مرتضی میرآبادی چهارشنبه ۲۸ اسفند اظهار داشت: اطلاع‌رسانی جشنواره نقاشی آب = زندگی از امروز هم‌زمان با آخرین روزهای سال ۱۳۹۸ آغاز شده و کودکان و دانش‌آموزان سراسر تهران تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ زمان دارند تا آثار نقاشی خود در زمینه راهکارهای صرفه جویی و مصرف بهینه آب در مقابله با شیوع ویروس کرونا را به دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه۶- شهرری، استان تهران ارسال کنند.  

 وی جلب مشارکت کودکان و دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در ایام نوروز و روزهای خانه‌نشینی خانواده‌ها را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره دانست و افزود: با توجه به این‌که در نوروز امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، خانواده‌ها مجبور به خانه نشینی هستند و کودکان و دانش‌آموزان هم فرصت و فراغت بیشتری دارند؛ با برگزاری این جشنواره تلاش خواهیم کرد تا با جلب مشارکت کودکان و دانش‌آموزان و همچنین خانواده‌های آنها، در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب گام برداریم.

 وی در زمینه شیوه برگزاری و راه‌های ارسال آثار اظهار داشت: کودکان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این جشنواره، آثار خود را باید از طریق پیام رسان (بله به شماره ۰۹۳۹۳۳۵۳۴۷۲) به دفتر روابط عمومی آبفای منطقه۶- شهرری ارسال کنند.

میرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره برای کودکان گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود و پس از پایان جشنواره و بررسی آثار ارسالی، به آثار برگزیده هدایای ویژه‌ای اهداء خواهد شد.