مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از تشکیل ٣٧٣ پرونده تخلف در حوزه کالا، خدمات و بهداشت در استان خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا عمرون با اشاره به اجرای طرح تسهیل کسب و کار نوروزی ٩٩ گفت: از ابتدای این طرح تاکنون ٣٧٣ فقره پرونده در حوزه کالا، خدمات و بهداشت تشکیل شده و تعداد ٣٢٠ فقره مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: متخلفین این پرونده‌ها به پرداخت مبلغ بیش از ٢ میلیارد و ٤٦٦ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند و احکام صادره در مرحله اجرا قرار دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: علاوه بر بازرسی‌های انجام شده توسط مراجع نظارتی، ٧٠ اکیپ تعزیرات حکومتی از ٢٨١ واحد صنفی بازرسی مشترک انجام داده، ٦٤ واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده تشکیل شده و در مرحله رسیدگی قرار دارند، این طرح نظارتی ویژه تا ١٥ فروردین ماه سال ٩٩ به صورت مستمر ادامه دارد.

عمرون بیان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای سیاست‌های سازمان و با فعال کردن شعب کشیک در ایام تعطیل سعی دارد با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، حضور مؤثر و کارآمدی در حوزه خدمات و ملزومات بهداشتی و درمانی داشته باشد و برای پیشگیری از تخلفات احتمالی در حوزه کسب و کار از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در برابر متخلفان اقتصادی حمایت کند.

نظارت بر تامین مواد اولیه تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده

وی با اشاره به نظارت بر تامین مواد اولیه جهت تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده خاطرنشان کرد: این نظارت‌ها توسط بازرسان واحد بازرسی و نظارت سازمان صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود و در صورت وقوع تخلفات احتمالی، اداره کل تعزیرات حکومتی استان آمادگی لازم برای برخورد قاطع با متخلفین را دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به کلیه مردم توصیه می‌شود به پویش "در خانه بمانیم" جامع عمل بپوشانند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، گزارش‌ها را به سامانه ١٢٤ ستاد خبری سازمان صمت و سامانه ثبت شکایات مردمی تعزیرات حکومتی به نشانی tazirat۱۳۵.ir ارسال کنند.