تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز ازکاهش ۱۸ درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری طی سال جاری دراین استان خبرداد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت: همچنین تصادفات منجر به جرح و تعداد مجروحان در معابر درون شهری استان البرز بیش از ۲۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد:  تصادفات خسارتی طی این مدت نیز ۴۰ درصد کاهش داشته که نشان از رعایت بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان است.

شرق افزود: طی سال جاری برخورد با تخلفات حادثه ساز ۵۵ درصد، برخورد با رانندگان متخلف ۳۴ درصد و ۲۵ تخلف ساکن مانند توقف های دوبل، سدمعبرو حریم میدان  افزایش داشته  که  در کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک درون شهری استان نقش اجتناب‌ناپذیری داشته است.

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز گفت : پلیس برای کاهش سوانح راکبان موتور سیکلت از ابتدای سال تا کنون۴۷۰ عدد کلاه در اختیار آن‌ها قرار داده است.

شرق خاطرنشان کرد: ازابتدای سال جاری  تاکنون  ۷۵ هزارو ۶۳۷ نفر از خدمات گواهینامه شامل صدور، تعویض، تمدید و دریافت المثنی بهره مند شدند.

وی با اشاره به اصلاح ۸ نقطه پر خطر با همکاری شهرداری، گفت : ۱۲ نقطه دیگر در دست اصلاح و ۵۸ نقطه دیگر اصلاح نشده باقی مانده است که با همت مسئولان به زودی رفع خواهد شد.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته، اخیرا به تعدادی از دوربین‌های نظارتی و پلاک خوان نصب شده در معابر کرج، کد ثبت تخلفات تخصیص می‌یابد و سایر دوربین‌ها نیز کد مربوطه را دریافت خواهند کرد که نظارت الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته در معابر درون‌شهری کلان‌شهر کرج اتفاق خواهد افتاد.

برچسب‌ها