رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول گفت: با صاحبان باغ ویلاهای متخلف که اقدام به اجاره دادن این اماکن به گردشگران نوروزی کنند، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین حجت الله آریایی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حدود ۱۶ باغ ویلای غیرمجاز که اقدام به تبلیغات جهت پذیرش مهمان و مسافر نوروزی در فضای مجازی کرده بودند با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان دزفول شناسایی و با صدور اخطاریه مجبور به حذف تبلیغات از فضای مجازی شدند.

آریایی‌نیا افزود: طبق مصوبه شورای تامین و ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا، اجاره باغ ویلاها به مسافران نوروزی و سایر افراد تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ ممنوع است.

وی از مالکان باغ ویلاها خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران در مقابله با ویروس کرونا از اجاره و در اختیار قرار دادن باغ ویلاهای خود، خودداری کنند ضمن اینکه در این ایام باغ ویلاها توسط اداره میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی و نیروی انتظامی به طور جدی رصد خواهند شد.

آریایی گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف،تمامی خدمات آب، برق، گاز در اختیار باغ تا پایان فروردین ماه قطع و باغ ویلای مورد استفاده پلمب و با مالک به طور قاطع برخورد خواهد شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص اقامت گردشگران در باغ ویلاها  موضوع را به معاونت گردشگری این اداره به شماره تلفن ۴۲۴۳۰۲۴۱الی۴۲۴۳۰۲۴۲اطلاع دهند.