رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون های عضو پیام کرونایی داد.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، ‌شیخ سلمان در پیامی که به خاطر شیوع ویروس کرونا در آسیا و سایر نقاط جهان است، ‌ به فدراسیون‌های فوتبال قاره امید و انگیزه برای گذر از مرحله کنونی داد.

عالی‌ترین مقام فوتبال قاره اظهار داشت: وقتی جهان دومرتبه زندگی روزمره را آغاز کند، فوتبال در  ماه‌های آینده نقشی مهمی ایفا خواهد کرد. اکنون همه روی این موضوع که سلامت خود را حفظ کنیم، ‌ تمرکز می‌کنیم. هر یک از شما، ‌ در سطوح مختلف با کوید 19 درگیر شده اید. بسیاری از دولت‌های کشور شما، به سرعت واکنش نشان دادند و تصمیماتی اتخاذ کردند تا از شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

وی افزود: در مالزی، جایی که سازمان کنفدراسیون قرار دارد، دولت مقررات جدی رقت و آمدها را اعلام کرد و به منظور حفظ سلامتی افراد و خانواده‌ها، به مدت 2 هفته همه امور از خانه‌ها تحت کنترل قرار گرفت.

شیخ سلمان در ادامه این پیام عنوان کرد کنفدراسیون در ایام کرونایی، ارتباطات خود را با اعضا حفظ کرد و در جریان نیازهای هر یک قرار گرفت.

این مقام از فدراسیون های عضو به خاطر همکاری با دولت‌ها از طریق توقف بازی‌ها به منظور حفظ سلامتی اعضای تیم ها و هواداران قدردانی کرد و تاکید داشت حفظ سلامتی، اولویت همه است.

شیخ سلمان همچنین از فدراسیون‌های عضو در این پیام خواست که از تمام دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی سازمان بهداشت جهانی پیروی کنند تا امکان گذر از کوید 19 هر چه سریع‌تر فراهم شود.

این مقام عنوان کرد: بدیهی است در این شرایط کنفدراسیون فوتبال آسیا نقش هدایتی خود را ایفا خواهد کرد و همیشه در دسترس خواهد بود تا بتواند از فدراسیون‌های عضو خود حمایت کند.