شهرداری منطقه ٢ تهران به اهدای تجهیزات پزشکی و بسته های فرهنگی به بیمارستان های فعال در ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٢ تهران، رسول کشت پور شهردار منطقه ٢ تهران با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری خود را نسبت به حفاظت از سلامت شهروندان مسئول دانسته و از همه ظرفیت ها در این زمینه استفاده می کند.

وی افزود: توجه به سلامت کادر درمانی بیمارستان ها که با از خودگذشتگی در حفاظت از جان مردم خدمت می کنند یکی از مباحث قابل اهمیت است و مدیریت شهری در منطقه ٢ تهران در راستای مسولیت اجتماعی خود نسبت به این افراد، حمایت از سلامت جسمی و روانی آنها را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اهدای اقلام و تجهیزات بهداشتی ضروری و بسته های فرهنگی و پذیرایی به بیمارستان های فعال در حوزه خدمات رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا، افزود: تهیه و اهدای ١٢٠ عدد لباس ایزوله،۷۰ بسته ماسک،۶۰ عدد شیلد تخصصی به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) و همچنین اهدای ۳ هزار لیتر محلول ضدعفونی همراه با تجهیزاتی از قبیل ماسک، گان و شیلد به بیمارستان میلاد از جمله اقدامات حمایتی شهرداری منطقه ٢ است که به منظور حفاظت از سلامت کادر درمانی انجام شد.

کشت پور در ادامه به تجهیز و آمادسازی یکی از ساختمان های همراه سرای بیمار منطقه ٢ تهران جهت استراحت مدافعان سلامت اشاره کرد و گفت: این ساختمان به لحاظ مجاورت با بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در اختیار کادر درمانی این مرکز قرار گرفت.

به گفته شهردار منطقه ٢ تهران، بیمارستان های حضرت رسول اکرم(ص)، مدرس، میلاد و لقمان از جمله مراکز درمانی بهره مند از این طرح حمایتی هستند.

منبع: همشهری آنلاین