تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

فرماندار رامسر گفت: همه ورودی‌های شرقی و غربی شهرستان بسته شده است و فقط خودروهای دارای پلاک رامسر حق عبور و مرور دارند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد آزاد فرماندار رامسر بیان کرد: از نخستین ساعات صبح امروز (۸ فروردین) مبادی ورودی شهرستان رامسر به طور جدی کنترل شده است. ورودی شهرستان هم از سمت گیلان و هم از سمت شهرستان تنکابن مورد بازرسی قرار گرفته است و از ورود خودروهای غیر از پلاک رامسر به جز خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی و فاسدشدنی به شدت جلوگیری به عمل خواهد آمد. 

وی قرنطینه کردن شهر رامسر را به منظور اجرای طرح ملی و استانی و با هماهنگی استاندار مازندران دانست و افزود: در صورت مشاهده خودروهای غیربومی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال می‌شود و خودروها به مدت یک ماه توقیف خواهند شد. 

فرماندار شهرستان رامسر با بیان این‌که این طرح تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و برای تمدید مجدد آن متعاقبا تصمیم‌گیری خواهد شد، گفت: اجرای قرنطینه کامل با مشارکت نیروی انتظامی، بسیج، هلال‌احمر، فرمانداری، بخشداری‌ها و شبکه بهداشت با استقرار ایست‌های بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان انجام می‌شود.

آزاد درباره تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای روز طبیعت در شهرستان گردشگرپذیر رامسر خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان روز طبیعت و مقوله طبیعتگردی برای امسال در رامسر تعریف نشده است. هیچ‌گونه خدمات اقامتی در پارک‌ها، بوستان‌ها، سواحل و جنگل به مردم ارائه نمی‌شود و مراکز تفریحی و اقامتی مجوز فعالیت ندارند. 

وی یادآور شد: به این منظور تمامی مبادی ورودی به مناطق جنگلی و ساحلی کنترل می‌شود و خودروهای غیربومی به هیچ عنوان حق تردد و توقف نخواهند داشت.