تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۱

برخی شرکت‌های حاضر در بازار سهام تهران پیش‌بینی سود خود را در سومین روز از اردیبهشت ماه اعلام کردند.

پیش‌بینی درآمد سرمایه‌گذاری صنعت بیمه
شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی87 با سرمایه 750 میلیارد ریال را مبلغ 120‌ریال اعلام کرد. براساس این گزارش هیأت‌مدیره این شرکت در نظر دارد برای سال مالی 87 به ازای هر سهم 80 درصد سود را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

تقسیم 70 درصد سودنفت بهران
شرکت نفت بهران پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 86 را مبلغ 3 هزار 346 ریال اعلام کرد. براساس این گزارش هیأت‌مدیره این شرکت در نظر دارد برای سال مالی 86 به ازای هر سهم 70 درصد سود را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

سامان‌گستر اصفهان تقسیم 200 ریال سود
سامان‌گستر اصفهان پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 87 خود را مبلغ 253 ریال اعلام کرد. همچنین هیأت‌مدیره این شرکت در نظر دارد برای سال مالی  87 به ازای هر سهم 200 ریال سود خالص را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

پیش‌بینی درآمد سرمایه‌گذاری سپه
شرکت سرمایه‌گذاری سپه پیش‌بینی درآمد هر سهم سال 87 با سرمایه یکهزار و 495 میلیارد ریال را مبلغ 160 ریال اعلام کرد. براساس این گزارش هیأت‌مدیره این شرکت سیاست تقسیم سود را  اعلام نکرده است اما پیشتر اعلام کرده بود که در نظر دارد برای سال مالی 87 به ازای هر سهم 100ریال سود را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

480 ریال پیش‌بینی درآمد سرمایه‌گذاری مسکن
شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پیش‌بینی درآمد هر سهم سال 87 را مبلغ 480 ریال اعلام کرد. براساس این گزارش هیأت‌مدیره این شرکت در نظر دارد برای سال مالی 87 به ازای هر سهم 50 درصد سود را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

تعدیل مثبت پتروشیمی فن‌آوران
شرکت پتروشیمی فن‌آوران پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 87 خود را مبلغ یکهزار و 535 ریال اعلام کرد. براساس اطلاعیه اداره نظارت بر ناشران بورسی، شرکت پتروشیمی فن‌آوران فروردین ماه امسال سود هر سهم سال مالی 87 را مبلغ 1320 ریال اعلام کرده بود. شرکت پتروشیمی فن‌آوران دلایل تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را افزایش نرخ متانول از 350 به 370 دلار و مقدار متانول از 800 هزار به 825 هزار تن اعلام کرده است.  براساس این گزارش هیأت‌مدیره در نظردارد معادل 85 درصد سود خالص سال مالی 87 را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد دهد.