معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: انتخابات دوم اسفند بدون ابطال حتی یک صندوق رأی در استان تهران برگزار شد. 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اظهار کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران با مشارکت خوب و به شکل مطلوب برگزار شد. با تلاش ستاد انتخابات استان تهران و کمیته‌های مختلف این ستاد، برگزاری این دوره از انتخابات جزو انتخاباتی بود که حتی یک شکایت نداشت و هیچ‌یک از صندوق‌های رأی ابطال نشد. 

وی ادامه داد: مشارکت مردم در این انتخابات نشان‌دهنده همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی و نویددهنده برگزاری مطلوب و با مشارکت حداکثری در سال ۱۴۰۰ است. 

 حسن‌بیگی با اشاره به برگزاری چهار انتخابات در سال ۱۴۰۰ افزود: چهار انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخابات شورای اسلامی، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و میان‌دوره‌ای خبرگان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود از این رو حساس‌ترین انتخابات را در پیش داریم. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: رشد و بلوغ سیاسی مردم برای ما یک نعمت است و بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب و تاکیدات مقام معظم رهبری این نظام به پیش می‌رود و تلاش دشمن از طرق مختلف برای شکست انقلاب اسلامی محکوم به شکست است.