به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابطعمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در پی انتشار شایعاتی در فضای مجازی، روابط عمومی این شرکت اطلاعیهای برای شفافسازی و جلوگیری از نگرانی مشترکان صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است:پیرو طرح حذف قبوض کاغذی برق، کاهش یا افزایش طول دوره قرائت، اثری در افزایش بهای برق مصرفی نخواهد داشت و صورتحساب برق مصرفی نیز از طریق پیامک به شماره تلفن همراه اعلام شده از سوی مشترکان ارسال میشود.
در این طرح فقط قبوض کاغذی برق حذف شده و مشترکان برای مشاهده قبض برق خود میتوانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق تبریز به آدرس www.toztab.ir نسبت به مشاهده تصویر قبوض برق خود که عینا همانند قبوض کاغذی پیشین بوده و امکان چاپ و مقایسه با ارقام و صورتحسابهای گذشته را دارد، اقدام کنند.
شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خط مقدم خدمترسانی به مردم، بیمارستانها و همه دستگاههای خدماترسان قرار دارد و در این شرایط که توصیه به خانه ماندن همه مردم میشود، همکاران ما به صورت شبانهروزی مشغول به کار هستند، تا هیچ مشکلی در تامین برق پایدار به وجود نیاید.
با توجه به شرایط کشور در مبارزه با ویروس کرونا، این شرکت با ایفای سهم خود برای قطع زنجیره انتقال، همه خدمات را خود به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه داده است و بهتدریج زیرساختهای شرکت برای ارتقاء خدمات غیرحضوری انجام میشود و امید است با همراهی بیشتر مشترکان بتوانیم در سطح کشور به لحاظ ارائه خدمات غیرحضوری در جایگاه مناسبی قرار گیریم.