تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» از سه‌شنبه پیش‌رو ۲۶ فروردین از طریق سامانه ویدئوی درخواستی عماریار یا وی. او. دی (VOD) و همچنین شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت‌نژاد از روز سه شنبه ۲۶ فروردین از طریق سامانه وی. او. دی VOD عماریار به آدرس www.Ammaryar.ir و همچنین شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

این فیلم پرفروش‌ترین اثر نوجوان سینمای ایران است که در ایام اکران توانست نظر بسیاری از مردم و نخبگان را به خود جلب کند. فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع با ۵ میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان فروش بلیط در سینماتیکت و یک ‌میلیارد و ۲٠٠ میلیون تومان فروش در مناطق و شهرهای فاقد سینما توسط سامانه توزیع عماریار (سینما سیار) هفت میلیارد فروش را پشت سر گذاشت.

این فیلم روایت گر داستان ۳ نوجوان است که حین آماده شدن برای شرکت در مسابقات ساخت هواپیما، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند. هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی زکریایی، زین‌العابدین تقی‌پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم منطقه پرواز ممنوع هستند. این فیلم تندیس پر مخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را نیز از آن خود کرده است.