در شرایطی که احمد سعادتمند برای کاستن از فشار های مالی باشگاه از وینفرد شفر برای پرداخت طلب ۵۵۰ هزار دلاری اش وقت گرفته بود، امروز اتفاقی عجیب افتاد که به احتمال زیاد این توافق را منتفی می کند!

به گزارش همشهری آنلاین نوزدهم اسفند خبر رسید که فیفا باشگاه استقلال را به پرداخت ۵۵۰ هزار دلار به وینفرد شفر محکوم کرده است و آنها فقط ۲ هفته

( اوایل فروردین) فرصت دارند تا برای فرار از محرومیت و دیگر مجازات های احتمالی این مبلغ را پرداخت کنند. انبوهی از بدهی های ارزی انباشته و حساب خالی باشگاه که علی فتح الله زاده را  وادار به استعفا کرد.  

سعادتمند موفق شد از پیرمرد آلمانی برای پرداخت پولش وقت بگیرد تا فشار مالی سنگین از روی دوش باشگاه و البته خودش برداشته شود. چند روز بعد  از این توافق بود که خبر رسید باشگاه از ساشا پسر شفر و میگوئل کولی دستیار شفر شکایت متقابلی کرده است. مدیران باشگاه این موضوع را که می توانست در این مقطع به توافق آنها با شفر لطمه بزند تکذیب کردند تا اینکه دیروز طبق معمول سند این موضوع به دست رسانه ها رسید!

حالا احتمال از بین رفتن توافق با شفر وجود دارد و احتمال دارد او برای پرداخت نشدن پولش در موعد مقرر به فیفا شکایت کند و کار دست باشگاه استقلال بدهد! باید دید په کسی یا چه کسانی با هدف ضربه زدن و فشار آوردن به مدیرعامل جدید این خبر و سند را منتشر کرده اند. البته مدیر عامل جدید آبی ها این روزها در داخل  و اطراف و بیرون باشگاه دشمن و کسانی که رفتن و استعفایش را می خواهند کم ندارد. حتی اگر بهای این کار محرومیت و زمین خوردن استقلال باشد! به خصوص که همه می دانند ساشا چه نفوذی روی پدرش دارد و می تواند به راحتی این کار استقلالی ها را تلافی کند.