معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ۳۰۰ سری جهیزیه شامل ۱۷ قلم کالا به ارزش ۹۰ میلیارد ریال میان زوج‌های کم بضاعت قزوین توزیع می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل طاهرخانی در نشست ستاد کمک مؤمنانه، گفت: این جهیزیه‌ها در سطح استان با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و ستاد کمک مؤمنانه در میان اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مرحله بعد، با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای تهیه جهیزیه زوج‌های جوان در سطح شهرستان‌ها اقدام می‌شود.

طاهرخانی گفت: مراسم تحویل این جهیزیه‌ها به زودی بدون تبلیغات و پوشش رسانه‌ای انجام خواهد شد تا هیچ آسیبی به کرامت انسانی زوج‌ها و حرمت افراد وارد نشود.

این مسئول درخصوص جمع آوری این کمک‌ها در سطح استان قزوین، گفت: هماهنگی خوبی برای جمع آوری کمک‌های مردمی با محوریت ائمه جمعه و فرمانداران در شهرستان‌ها وجود دارد و تاکنون اقدامات خوبی برای تهیه بسته‌های معیشتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی طرح کمک مؤمنانه با حفظ کرامت افراد انجام خواهد شد، افزود: جامعه هدف ما در این طرح افراد آبرومندی هستند که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده اند و باید با رعایت حفظ کرامت افراد برای توزیع بسته‌های معیشتی میان آنها اقدام کرد.