تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

‌رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از فعالیت مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از شنبه ۶ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی ‌رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برابر دستورالعمل جدید وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند.

او افزود: بعد از دریافت این دستورالعمل و جلسات هماهنگی با روسای شماره‌گذاری و شرکت‌های پیمانکار درباره مراکز تعویض پلاک برگزار شد و کارشناسان پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک بازدید و موارد ابلاغی از سوی وزارت بهداشت به‌صورت مستمر با وضع موجود در مراکز تعویض پلاک بررسی می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان گفت: این پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ‌شده شامل کنترل ورودی‌های مراکز تعویض پلاک از طریق تب‌سنج، ضدعفونی کردن این مراکز، استفاده از تجهیزات پیشگیری از کرونا برای کارکنان و مراجعه‌کنندگان، رعایت فاصله در بین مراجعه‌کنندگان و ... است.  

سرهنگ شیرمحمدی افزود: البته به‌منظور جلوگیری از شلوغی و ازدحام مراجعه‌کنندگان به مراکز تعویض پلاک پذیرش به‌صورت خودروهای زوج و فرد انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: بر این اساس خودروهایی که آخرین عدد سمت راست پلاک آن‌ها زوج است می‌توانند در روزهای زوج و خودروهایی که آخرین عدد سمت راست آن‌ها فرد است، می‌توانند در روزهای فرد برای دریافت خدمات شماره‌گذاری به این مراکز مراجعه کنند.