شیوع بیماری کرونا، مراکز تعویض پلاک استان فارس را از ۱۷ اسفند ۹۸ تعطیل کرد که خدمات‌دهی این مراکز از شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹ با تمهیداتی از سرگرفته شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ مصطفی عباسی، رئیس پلیس راهور استان فارس بیان کرد: مراکز تعویض پلاک استان فارس از صبح ششم اردیبهشت ۹۹ بازگشایی‌شده و با توجه به پلاک زوج و فرد خودرو  به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در این مراکز خدمات در روزهای زوج(شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) به خودروهایی که رقم آخر (یکان) عدد سه‌رقمی پلاک آن‌ها زوج و روزهای فرد (یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه) نیز به خودروهایی که رقم آخر (یکان) عدد سه‌رقمی پلاک آن‌ها فرد باشد ارائه خواهد شد.

عباسی اضافه کرد: ۲۲ مرکز تعویض پلاک در فارس و در شیراز ۲ مرکز که یکی در بلوار امیرکبیر و مرکز شماره ۲ واقع در بلوار ولایت این شهر فعالیت می‌کنند.

وی گفت: مراجعه‌کنندگان امروز مراکز تعویض پلاک این استان زیاد بود که برای جلوگیری از ازدحام بیش‌ازحد به دلیل تعطیلی چندهفته‌ای این مراکز تمهیداتی از جمله کنترل و اعمال فاصله‌گذاری اندیشیده شده است.

رئیس پلیس راهور استان فارس اظهار کرد: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک سراسر استان فارس از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۴ هرروز ادامه دارد که البته ساعت پایان کار این مراکز در روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲ ظهر خواهد بود.