رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی به شلوغی مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی تبریز به دلیل تعطیلی‌های ناشی از کرونا اشاره کرد و از مردم درخواست کرد در این مرکز ازدحام نکنند.  

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ یونس منفرد، رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی یکشنبه ۷ اردیبهشت، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مردم برای حضور در مراکز تعویض پلاک برنامه‌ریزی کنند، برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز نیز فعالیت آنها را زوج و فرد کرده‌ایم و بر این اساس روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه برای خودروهای پلاک مثبت و یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه نیز برای پلاک منفی‌ها مشخص شده است.  

وی گفت: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی فضای داخلی مراکز پلاک‌گذاری استان خط‌کشی شده و صندلی‌ها نیز به صورت یک در میان استفاده می‌شود.  

منفرد اضافه کرد: قبل از شیوع کرونا روزانه تا هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی استفاده می‌کردند، اما اکنون این تعداد برای تضمین سلامت مردم به ۹۰۰ نفر در روز کاهش یافته است.  

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرکز پلاک‌گذاری تبریز در هر نوبت ۶۰ خودرو وارد می‌شود و این تعداد نیز در چهار نوبت ۱۵ تایی از غرفه‌ها خدمات دریافت می‌کنند.  

وی ادامه داد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی همه کارکنان مراکز پلاک‌گذاری به بسته‌های بهداشتی مجهز هستند، ضمن اینکه مواد ضدعفونی نیز برای استفاده مراجعان در محل تعبیه شده است.