به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید راد رئیس سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه میادین میوه و ترهبار مجموعهای خدماتی هستند، گفت: تخفیفی که میادین برای فروش میوه به شهروندان میدهند، رقم قابل توجهی است.
رئیس سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران گفت: حاشیه سود غرفهها معلوم است و نمیتوانند به هر قیمتی میوه بفروشند.
راد با تأکید بر اینکه نگاه سازمان میادین میوه و ترهبار، نگاه تعدیل قیمتها و سهولت خرید مردم است، گفت: هدف ما کسب سود بیشتر نیست بلکه بهرهمندی بیشتر شهروندان است.
راد در خصوص نقش سازمان میادین میوه و ترهبار در قیمتگذاری میوهها، گفت: سازمان میادین میوه و ترهبار زنجیره توزیع است و نقشی در قیمتگذاری ندارد.
او با بیان اینکه قیمتگذاری سطح شهر توسط اتحادیه میوهفروشان انجام میشود، گفت: به زودی ۵ میدان میوه و ترهبار در سطح منطقه ۱۱ شهرداری تهران احداث میشود.