قائم‌مقام کمیته امداد امام (ره) کرمانشاه گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۹۹ تاکنون بیش از ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از کمک‌های مردمی به اطعام مددجویان استان اختصاص‌یافته، با این میزان کمک مردمی ۴۰ هزار سبد کالا و غذای گرم بین نیازمندان توزیع‌ شده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا کرمی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان این نهاد به‌منظور اجرای طرح همسفره ۲۶ آشپزخانه مهدوی را در استان کرمانشاه دایر کرده است.

او ادامه داد: پیش از اجرای طرح اطعام مهدوی مقررشده بود ۱۶ آشپزخانه در استان کرمانشاه دایر شود اما با کمک خیران نیک‌اندیش این آشپزخانه‌ها به ۲۶ عدد افزایش‌یافته، در این آشپزخانه‌ها غذای گرم بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برای خانوارهای نیازمند طبخ و در میان آن‌ها توزیع می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد کرمانشاه تصریح کرد: از محل کمک مردمی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۴۰ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا شامل اقلامی همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن و ... در میان خانوارهای نیازمند کرمانشاهی توزیع‌شده است.

کرمی تاکید کرد: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های مهدوی استان طبخ و در میان نیازمندان توزیع شود، شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه و همچنین واریز کمک‌های نقدی به شماره‌حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و  شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی از راه‌های مشارکت خیران نیک‌اندیش در طرح اطعام مهدوی است.

۷۸ هزار خانواده با جمعیتی بیش از ۱۸۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند که در سال ۲۰۰ میلیارد تومان کمک‌هزینه معیشتی به آنان پرداخت می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۹۸ هزار و ۶۴۷ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۲۷۷ نفر رسید.