تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از جذب ۴۰۰ پدر معنوی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: اکنون بیش از ۳۰ هزار حامی از هفت هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین در استان حمایت می‌کنند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن رخصی چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت، افزایش تعداد حامیان را یکی از دستور کارهای کمیته امداد در استان کرمانشاه دانست و اظهار امیدواری کرد تا پایان ماه مبارک رمضان تعداد حامیان فرزندان یتیم و محسنین در استان از ۴۰۰ نفر به ۴۰ هزار نفر افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه به اجرای طرح اطعام مهدوی در رزمایش بزرگ «همدلی برای ایران همدل» اشاره و تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک تاکنون بیش از ۱۵ هزار سبد مواد غذایی و بیش از ۴۵ هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیران نیک‌اندیش در این رزمایش تهیه و در میان نیازمندان کرمانشاهی توزیع‌شده است.

آشنایی با آداب و رسوم ماه رمضان در استان کرمانشاه

مجله سنت‌های رمضان

رخصی عنوان کرد: این غذاهای گرم براساس پروتکل‌های بهداشتی در آشپزخانه‌های مهدوی طبخ و تهیه می‌شود، هم‌اکنون این آشپزخانه‌ها در استان با مشارکت خیران نیک‌اندیش به ۳۰  آشپزخانه افزایش پیداکرده است.

او گفت: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم و سبد غذایی در میان نیازمندان استان توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه بیان کرد: شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و ۰۹۶۸۸۷ از طریق تلفن‌های همراه از راه‌های مشارکت خیران نیک‌اندیش در طرح‌های اکرام ایتام و اطعام نیازمندان است.

۷۸ هزار خانواده با جمعیتی بیش از ۱۸۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند که در سال ۲۰۰ میلیارد تومان کمک‌هزینه معیشتی به آنان پرداخت می‌شود.