شهردار و برخی از کارکنان و ۲ نفر از اعضای شورای شهر اوشان فشم و میگون بازداشت شدند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، با تلاش‌های حوزه قضایی بخش رودبار قصران و اقدامات و گزارش وزارت اطلاعات، ۲ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و یکی از کارکنان شهرداری اوشان فشم و میگون دستگیر شدند؛ در این رابطه تحقیقات قضائی انجام و متهمان این پرونده با قرار متناسب قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

حجت الاسلام سید مجتبی حسنی امام جمعه رودبار قصران با صدور بیانه ای در این خصوص اعلام کرد: مردم شریف، مومن و ولایتمدار رودبار قصران در راستای سیاست‌های کلان دستگاه قضائی کشور در مبارزه جدی و بی امان با فساد، خصوصاً فساد اقتصادی و با تلاش های شبانه روزی حوزه قضایی بخش، سربازان گمنام و بیدار امام زمان (عج) تعدادی از افرادی که به اتهامات مالی و زد و بندهای اقتصادی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بودند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

وی افزود: اینجانب به عنوان خادم و گوش شنوای شما مردم عزیز اعلام می کنم هیچ تخلفی در منطقه از نگاه تیزبین و بیدار و هوشیار حوزه قضائی منطقه و سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دور نبوده و هیچ مسئول متخلفی در شهرها و روستاهای منطقه مصون و در امان نخواهد بود.

حسنی ضمن تبریک به اهالی رودبار قصران و تقدیر از تلاش های جدی و شبانه روزی همه عوامل این دستگیری، بالاخص رئیس حوزه قضایی رودبار قصران و سربازان گمنام امام زمان (عج)، خواستار استمرار اینگونه اقدامات و همچنین برخورد عادلانه و قاطعانه با این افراد شد.

امام جمعه رودبار قصران تاکید کرد: شورای اسلامی شهر اوشان، فشم، میگون ضمن مشورت با مسئولان امر در انتخاب شهردار جدید دقت کافی و لازم را بنمایند.

اوشان، فشم، میگون از توابع بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایخت واقع شده است.

ایرنا نوشت: شهردار، چند تن از معاونان و کارکنان، رئیس و دو عضو شورای شهر لواسان از توابع شمیرانات نیز در بهمن و اسفند ماه سال ۹۸و شهردار دوره سوم شورای این شهر در ماه جاری نیز دستگیر و روانه زندان شده اند که تاکنون جرم این افراد به صورت رسمی از مراجع ذیصلاح اعلام نشده است.