رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: با توجه به شرایط موجود جامعه و عدم برگزاری مراسم‌ عمومی، بیشتر برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام محمد سادات اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و عدم امکان برگزاری مراسم، برنامه‌های مختلفی در سطح استان به عنوان جایگزین گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد برنامه‌ریزی شده و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی در این زمینه افزود: اقدامات لازم برای تولید محتوا و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و همچنین هماهنگی‌های لازم برای پخش ویژه برنامه‌ها و فیلم‌های مستند و برپایی نشست‌های تحلیلی با حضور کارشناسان سیاسی و مذهبی از صدا و سیمای استان انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: برگزاری برنامه‌های محدود در مناطق سفید اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونای استان کردستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی تاکید کرد: در کنار تبلیغات مناسب محیطی، دیوار نوشته و نصب المان‌های مختص این ایام در سطح شهرستان‌ها، تولید محتوای مناسب در خبرگزاری ها، پورتال‌های اداری، سایت‌ها و تلویزیون‌های شهری انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام سادات گفت: بسته‌های تبلیغی مناسب این ایام شامل بنر و پوستر برای فضاسازی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهیه شده و در سراسر استان توزیع خواهد شد.

امام خمینی (ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی ۱۴ خرداد ۱۳۶۷ به ملکوت اعلی پیوستند.