عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مدیریت پارک چیتگر دچار مشکل است، گفت: در ۶ ماه اول سال ۹۸ حدود ۲۰ مورد آتش‌سوزی در این پارک رخ داده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران گفت: ‌روز اول در صحن شورا قسم خوردیم تا حق مردم را بگیریم و مسامحه‌ای در این رابطه نداشته باشیم.

وی افزود: تذکر اعضای شورای شهر در صحن شورا یکی از اختیارات قانونی اعضای شورا است و بر اساس آن شهرداری باید موضوع را بررسی کند و به آن پاسخ رسمی بدهد.

عضو شورای شهر تهران گفت: هر گونه محدودیت و ممنوعیت بر حقوق قانونی مردم باید به تصویب شورا برسد و هیچ فردی و مدیری حق ندارد به صورت خودخواسته برای مردم محرومیت و محدودیت بر حق مردم ایجاد کند.

فراهانی با اشاره به این مطلب که امروز تذکرات اعضای شورا را در روابط عمومی فلان منطقه می‌بینیم، گفت: ما نماینده شهردار منطقه نیستیم بلکه ما نماینده مردم هستیم و باید از حقوق شورا دفاع کنیم.

وی افزود: اتفاقی که دیشب در پارک چیتگر افتاد اتفاقی تکراری بود و در شش ماه اول سال ۹۸ حداقل ۲۰ مورد آتش‌سوزی رخ داد. این اتفاق نشان می‌دهد که مدیریت پارک‌های بزرگ با مشکلاتی مواجه است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پارک چیتگر ۹۵ هکتار وسعت دارد و مگر می‌شود که مردم پیاده در این پارک تردد کنند؟ این غیرقابل پذیرش است که بگوییم درهای چیتگر بسته باشد و مردم پیاده در آن تردد کنند.