رئیس پلیس راه استان ایلام از تمهیدات ترافیکی سی و یکمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: از ظرفیت تعداد ۳۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس استفاده می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار کرد: با فرارسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و تقارن چند روز تعطیلات منتهی به پایان هفته آتی خرداد ماه و افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی، نظارت بر تمامی وسایل نقلیه به‌خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار این پلیس قرار گرفته است.

وی افزود: پلیس راه استان ایلام با استفاده از ظرفیت ۳۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس و دوربین‌های ثابت ثبت تخلفات و سیار برای کنترل تخلفات رانندگی به‌ویژه تخلفات حادثه‌ساز، سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی و کلاه ایمنی و… در محورهای مواصلاتی استان رفتارهای ترافیکی رانندگان را مورد رصد قرار می‌دهد.

سرهنگ همتی‌زاده ادامه داد: برخورداری از امنیت جاده‌ای برای رانندگان بسیار مهم است و پلیس مصمم است برای جلوگیری از تخلفات و حوادث جاده‌ای با رانندگان خاطی و هنجارشکن که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: رعایت سرعت‌های مجاز و مطمئنه و رانندگی با صبر و حوصله در مسیرهای کوهستانی و پرپیچ و خم از سوی رانندگان می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از وقوع تصادفات جاده‌ای داشته باشد.

سرهنگ همتی‌زاده گفت: امید است با همراهی هموطنان در طول تعطیلات چندروزه با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس راه، ایمنی ترددهای جاده‌ای را تضمین کنند تا شاهد حوادث جاده‌ای در این ایام نباشیم.