فرمانده انتظامی کرمان بیان کرد: عامل شهادت شهید مدافع وطن "ابوالفضل مهدی‌زاده" به هلاکت رسید. کوچک‌ترین اختلال در امنیت جامعه شدیدترین برخورد را به همراه دارد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار عبدالرضا ناظری بیان کرد: سرباز وظیفه ابوالفضل مهدی‌زاده شامگاه گذشته در گشت‌زنی نیروهای قرارگاه ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح به درجه رفیع شهادت رسید.

وی اظهار کرد: در این درگیری عامل شهادت شهید مهدی‌زاده به بلافاصله به دست نیروهای انتظامی استان به هلاکت رسید. در این درگیری مسلحانه به دست همکاران شجاع ما در قرارگاه ابوذر مقادیری سلاح، مهمات و مواد مخدر از این کاروان اشرار و قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمان تصریح کرد: هر کس بخواهد در نظم و امنیت مردم و جامعه کوچک‌ترین اختلالی ایجاد کند با برخورد قاطع سربازان ایثارگر، شجاع و ولایت‌مدار انتظامی ما روبه‌رو شده و اجازه هیچ تحرکی به آنها داده نخواهد شد.

وی بیان کرد: شب گذشته هم شاهد نمونه‌ای از این برخورد قاطع با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در استان کرمان بودیم. آرزوی همه ماست که راه سرخ شهادت را طی کرده و یک روز به جمع شهدای عزیزمان به ویژه حاج قاسم سلیمانی بپیوندیم.

ناظری افزود: به گروه‌های متخلف و اخلالگران نظم و امنیت هشدار می‌دهیم که کوچک‌ترین حرکت و اقدام آنها در ایجاد اختلال در نظم و امنیت جامعه، شدیدترین و محکم‌ترین برخورد نیروها و رزمندگان انتظامی و سایر نیروهای مسلح را به همراه دارد.

 در درگیری شب گذشته نیروهای قرارگاه ابوذر فرماندهی انتظامی کرمان با اشرار و قاچاقچیان مسلح سرباز وظیفه "ابوالفضل مهدی‌زاده" نیروی قرارگاه ابوذر فرماندهی انتظامی کرمان به دست قاچاقچیان به شهادت رسید.