نخستین دوره مسابقات مجازی میانداری ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور با قهرمانی یزد پایان یافت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، این دوره از رقابت‌های زورخانه‌ای با توجه به شرایط موجود در کشور و تصمیمات و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تعطیلی مراکز ورزشی دولتی و خصوصی جهت اجرای طرح فاصله‌گزاری اجتماعی، با هدف توسعه، ترویج و همگانی کردن این رشته ملی، آئینی و مذهبی با همت  شورای جوانان این فدراسیون برگزار شد که یزد (۷۴ امتیاز)، سیستان و بلوچستان (۷۳ امتیاز) و البرز (۴۵ امتیاز) به ترتیب در رده‌های اول تا سوم و استان‌های قم، خراسان جنوبی، مرکزی، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی، بوشهر و قزوین به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بر همین اساس ریز نتایج و اسامی قهرمانان در رده‌های سنی نوجوانان (متولدین فروردین ۱۳۸۳ لغایت اسفند ۱۳۸۵) و رده سنی جوانان  (متولدین فروردین ۱۳۸۰ لغایت اسفند۱۳۸۲) به این شرح است:

در رده سنی جوانان امید سلیمی (البرز)، امیرارسلان محمدی (مرکزی)، علی‌اکبر خاکدوست (قم) و امیرحسین کاردان مقدم (خراسان جنوبی) به ترتیب با ۱۲۶، ۱۲۰ ، ۱۰۶ و ۹۵ امتیاز عناوین اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند.

در رده سنی نوجوانان محمدمهدی شوندی (البرز)، متین میرجلیلی (یزد)، پویا سلطانی (یزد) و علی خمرنیا (سیستان و بلوچستان) به ترتیب با ۱۴۹، ۱۲۷، ۱۲۰ و ۹۵ امتیاز  بر سکوهای اول تا سوم مشترک قرار گرفتند.

گفتنی است مصطفی واحد (البرز)، مهدی مرادی‌زاده (یزد) و سید عطاالله موسوی (سیستان و یلوچستان) به عنوان مربیان برتر این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند.

لازم به ذکر است طی مراسمی از قهرمانان و ورزشکاران برتر این دوره از رقابت‌ها تقدیر، و حکم، مدال قهرمانی و جوایزی توسط مسئولین فدراسیون به ایشان اهدا خواهد شد.