همشهری آنلاین: هفته‌ بیست و دوم و پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌ اول، جام آزادگان، با صعود تیم‌های استیل‌آذین، پیام خراسان و سپاهان نوین به پلی‌آف لیگ برتر پایان یافت.

لیگ آزادگان عصر جمعه (27 اردیبهشت) پایان یافت. در پایان این مسابقات تیم‌های ماشین‌سازی، هما، شموشک و شاهین اهواز به دسته‌ دوم سقوط کردند.

به گزارش ایسنا، در گروه الف این رقابت‌ها نیروی زمینی که با 37 امتیاز در صدر جدول ایستاده بود با تساوی یک بر یک مقابل گل‌گهر سیرجان از صعود به مرحله‌ی پلی آف بازماند.

استیل آذین با حساب 3 بر 2 شهرداری بندرعباس را مغلوب کرد و به مرحله‌ی حذفی لیگ برتر راه یافت. پیام مشهد با یک گل از سد داماش ایرانیان گذشت و راهی پلی‌آف لیگ برتر شد.

دیدار تیم‌های شموشک و شاهین اهواز با حساب 3 بر 2 به سود شموشک پایان یافت. با این نتیجه هر دو تیم به لیگ دسته دوم سقوط کردند. دیدار تیم‌های سرخ‌پوشان دلوارافزا و کاوه زنجان  نیز بدون گل تمام شد.
بازی تیم‌های تراکتور سازی و مقاومت بسیج فارس نیز به تساوی یک بر یک انجامید.

در دیدارهای گروه ب نیز آلومینیوم اراک 3 بر صفر از سد نساجی مازندران گذشت. مس رفسنجان در یک دیدار پر گل با حساب 4 بر 2 تربیت یزد را مغلوب کرد. دیدار تیم‌های سپاهان نوین اصفهان و همای تهران  نیزی بدون گل پایان یافت. ماشین‌سازی تبریز و اتکا تهران هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. فولاد خوزستان نیز با نتیجه‌ 3 بر 1 از سد شاهین پارس جنوبی گذشت.

بدین‌ترتیب از گروه الف، تیم‌های استیل آذین و پیام مشهد با 38 امتیاز و از گروه ب تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان نوین اصفهان به دیدار پلی آف لیگ برتر صعود کردند.

در انتهای جدول نیز شاهین اهواز، شموشک نوشهر، ماشین‌سازی تبریز و همای تهران 4 تیم سقوط کننده به دسته‌ دوم فوتبال لقب گرفتند.