گروه حوادث: قاچاقچی مخدر شیشه برای فرار از دست پلیس به روی ماموران آتش گشود اما پس از آنکه در این تیراندازی یک زن عابر مجروح شد، ماموران وی را هدف قرار داده و دستگیر کردند


ساعت 16 چهارشنبه گذشته، ماموران گشت کلانتری نواب با دیدن مرد قوی هیکلی که سوار بر یک موتور سیکلت در حال پرسه‌زدن در این خیابان بود به وی دستور ایست دادند اما مرد موتور سوار با مشاهده پلیس به سرعت فرار کرد.

با فرار این مرد عملیات تعقیب و گریز آغاز شد اما دقایقی بعد مرد مرموز که با حرکات آکروباتیک و ویراژ دادن در خیابان قصد فرار از کمند محاصره پلیس را داشت، تعادل موتور سیکلت خود را از دست داد و به زمین خورد.

سلیمانی - قاضی دادسرای جنایی تهران- درخصوص این خبر گفت: پس از به زمین خوردن مرد موتور سوار در حالی که ماموران قصد بازداشت وی را داشتند، او کلت کمری‌ای را که همراه داشت از زیر لباسش خارج کرد و به سوی ماموران آتش گشود.

گلوله‌های مرد تیرانداز یکی پس از دیگری شلیک می‌شد و   در حالی که عابران، وحشتزده به‌دنبال محلی امن بودند تا از تیررس شلیک‌های مرد تیرانداز در امان باشند، ماموران زبده پلیس با توجه به قانون به کارگیری سلاح برای متوقف کردن این مرد چند تیر هوایی شلیک کردند ولی متهم حاضر نشد خود را تسلیم پلیس کند و در این هنگام گلوله‌ای که از سلاح مرد تیرانداز خارج شد، پس از برخورد به یک دیوار کمانه کرد و زن جوانی را که در حال عبور از محل حادثه بود زخمی کرد. 

با مجروح شدن زن جوان، متهم به طرف یک مغازه در همان منطقه دوید تا با گروگان گرفتن مالک مغازه، راهی برای فرار پیدا کند ولی ماموران که دریافته بودند مرد تیرانداز قصد تسلیم شدن ندارد، با شلیک گلوله به پای این مرد او را در اجرای نقشه‌اش ناکام گذاشتند و وی را بازداشت کردند.

شلیک شیشه‌ای
متهم صبح روز پنجشنبه وقتی مقابل سلیمانی - قاضی دادسرای جنایی تهران- قرار گرفت، در بازجویی‌ها مدعی شد از اعضای باند پخش مخدر شیشه در منطقه نواب است و در زمان حادثه نیز برای اینکه در دام پلیس گرفتارنشود اقدام به تیراندازی به سوی ماموران کرده است. با دستور قاضی سلیمانی متهم تحویل کارآگاهان اداره یکم آگاهی پایتخت شد تا تحقیقات تخصصی دیگر جرایم احتمالی وی  فاش شود.