همشهری آنلاین: خبرهایی از لبنان، ترور چهار دیپلمات ایرانی در عراق و بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان از مهم‌ترین خبرهایی هستند که روزنامه‌های شنبه 28 اردیبهشت تیتر یک کرده‌اند.

کارگزاران و کیهان تیتر یک خود را به لبنان اختصاص داده‌اند:
کارگزاران: توافق لبنانی‌ها برای گفت و گو
کیهان: دومین پیروزی حزب‌الله پس از جنگ 33 روزه

ترور دیپلمات‌ها در روزنامه‌ها
اعتماد ملی تنها روزنامه‌ای است که تیتر یک خود را به ترور دیپلمات‌های ایران اختصاص داده است. این خبر را البته چند روزنامه دیگر در صفحه یک خود کار کرده‌اند.
اعتماد ملی در این باره تیتر زده است: ترور 4 دیپلمات ایرانی در بغداد

این روزنامه در توضیح تیتر خود آورده است: در جریان حمله تروریستی به خودروی حامل دیپلمات‌های ایرانی که برای زیارت از بغداد عازم کاظمین بودند، چهار تن از دیپلمات‌های زخمی و بلافاصله در بیمارستان بستری شدند.

این روزنامه در ادامه این خبر به وضعیت دیپلمات‌های پرداخته و به نقل از سفیر ایران در بغداد نوشته است: پس از حادثه تروریستی روز پنجشنبه، دفتر نخست‌وزیری عراق همکاری‌های امنیتی و پزشکی لازم را انجام داد.

واکنش ایران به ترور دیپلمات‌های ایران در بغداد

سرخ یا زرد؛ کدام یک قهرمان است
یکی از مهم‌ترین خبرهایی که روزنامه‌های شنبه در صفحه یک خود به آن پرداخته‌اند بازی سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته آخر لیگ ‌برتر فوتبال کشور است که نتیجه آن، تیم قهرمان این فصل از مسابقات را مشخص خواهد کرد. در این بازی در صورتی که پرسپولیس برنده باشد، جام رنگ قرمز خواهد گرفت و اگر بازی به تساوی کشیده شود و یا سپاهان پرسپولیس را شکست دهد، جام را اصفهانی‌ها به نصف جهان خواهند برد. این موضوع را تنها روزنامه‌های ورزشی تیتر یکر کرده‌اند:
ایران ورزشی: سنگی‌ وزن‌ها در فینال
جهان فوتبال: 90 دقیقه دیگر قهرمان را ببوس

تیترهای دیگر
دیگر روزنامه‌ها اما موضوعات مختلفی را تیتر یک کرده‌اند:
ایران تیتر یک خود را به "تاسیس شبکه گازی آسیا" اختصاص داده خراسان نوشته است: هیات پارلمانی آلمان فردا به ایران می‌آید
تهران امروز "دیدار قالیباف با مراجع عظام تقلید" را در صفحه یک خود کار کرده است و اعتماد "دو جوابیه دولت به دو گزارش اعتماد".