فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت : ۱۹ نفر از اراذل و اوباش کوی رمضان اهواز در راستای مطالبه جدی مردم برای برقراری آرامش به منطقه، در عملیاتی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرهنگ محسن دالوند چهارشنبه ۲۸ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بر برخورد قاطع با  این افراد تاکید کرد و گفت: همواره برخورد با هنجارشکنان، مخلان نظم و امنیت، اراذل و اوباش و سوداگران مرگ از اولویت‌های نیروی انتظامی بوده و در این زمینه تاکنون طرح‌های موثری اجرا و بسیاری از این افراد شناسایی و تسلیم قانون شده اند.

وی افزود: برقراری نظم و امنیت و ایجاد آرامش در سطح جامعه یکی از رسالت‌های اصلی ما به شمار می‌رود که پلیس برای تحقق این امر و خدمت خالصانه به مردم در مقابل مخلان امنیت ایستاده اند و در این مسیر شهدای والامقامی را نیز تقدیم این نظام کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز، استان خوزستان تصریح کرد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده جهت ایجاد رضایتمندی شهروندان ۱۹ نفر از ارازل و اوباش و خرده فروشان مواد مخدر در منطقه کوی رمضان با هماهنگی مرجع محترم قضایی  شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح که  از مطالبات جدی مردم این منطقه بود مقدار قابل توجهی مواد مخدر کشف و مجرمان روانه زندان شدند.

سرهنگ دالوند گفت: همچنین از این مجرمان چهار دستگاه خودرو که با آن مواد مخدر توزیع می‌کردند؛ کشف شد.  

وی اظهار داشت: وجود چنین مجرمانی در این منطقه زندگی عادی مردم را مختل کرده و امنیت را به خصوص برای کودکان و نوجوانان  به خطر انداخته بود که خوشبختانه با شناسایی این افراد تا اندازه ای آرامش به این منطقه بازگشت.

فرمانده انتظامی اهواز تاکید کرد: سوداگران مرگ، هنجارشکنان و سارقان باید بدانند که پلیس مانند سایه در تعقیب آن ها بوده و در صورت لزوم برای برقراری نظم و امنیت در مناطق اهواز بر تعداد نیروهای خود و همچنین میزان گشت‌های محله‌ای می‌افزاید تا خواب را بر مخلان نظم و امنیت حرام کند.

به گزارش ایرنا، کوی رمضان اهواز یکی از مناطق جرم‌خیر کلانشهر اهواز به شمار می‌رود.