قیمت تعدادی از مدل‌های مختلف موتورسیکلت در این گزارش گردآوری شده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، موتورسیکلت یکی از وسایل نقلیه مورد توجه جوانان است و در شرایطی که خیابان‌ها  از ترافیک مملو شده‌اند خیلی از افراد تمایل به خرید موتورسیکلت دارند.

در این گزارش قیمت برخی مدل‌های پرفروش موتورسیکلت صفر کیلومتر را جمع ‌آوری کرده‌ایم و یک مدل از آن را بررسی و معرفی می‌کنیم.

قیمت انواع موتورسیکلت به شرح زیر است: 

مدل موتور سیکلت  قیمت (تومان) 
آپاچی ۲۰۰ (۱۳۹۸) ۵۵.۰۰۰.۰۰۰
آپاچی ۱۸۰  ۳۵.۰۰۰.۰۰۰
باجاج پالس NS۲۰۰  ۵۵.۰۰۰.۰۰۰
باجاج اونجر ۲۲۰ ۳۹.۰۰۰.۰۰۰
بنلی TNT ۲۵۰ ۶۷.۰۰۰.۰۰۰
بنلی Leoncino ۲۵۰ ۶۰.۰۰۰.۰۰۰
تی وی اس ویگو ۳۰.۰۰۰.۰۰۰
رگال رپتور اسپایدر ۲۵۰ ۹۵.۰۰۰.۰۰۰
کاوازاکی نینجا Z۲۵۰ ۱۶۰.۰۰۰.۰۰۰
کاوازاکی نینجا ۲۵۰ ۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰
کویر موتور CDI ۲۰۰ ۱۲.۰۰۰.۰۰۰
کویر موتور CDI ۱۲۵ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰
کویر موتور رادیسون ۱۲۵ ۱۱.۰۰۰.۰۰۰
کویر موتور S۴-۱۵۰ ۱۳.۰۰۰.۰۰۰
کویر موتور رادیسون ۲۵۰ ۲۳.۰۰۰.۰۰۰
کویر موتور اس تی آر ۲۰۰ ۱۱.۰۰۰.۰۰۰
کی تی ام RC ۲۰۰ ۶۵.۰۰۰.۰۰۰
کی تی ام RC ۲۵۰ ۸۴.۰۰۰.۰۰۰
کی تی ام SX-F ۲۵۰ ۷۸.۰۰۰.۰۰۰
کی تی ام ۲۵۰ ۷۶.۰۰۰.۰۰۰
هوندا موتور CRF ۲۵۰L ۱۰۵.۰۰۰.۰۰۰
وسپا اسپرینت ۱۵۰ ۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰
وسپا پریماورا ۱۵۰ ۱۰۵.۰۰۰.۰۰۰
  • معرفی و بررسی باجاج پالس RS۲۰۰

باجاج یک کمپانی موتورسیکلت ساز هندی است که بسیاری از محصولات آن در ایران عرضه می‌شود و یک شرکت موفق به شمار می‌رود. برخی از محصولات باجاج در ایران با نام پالس به فروش می‌رسند هرچند که نام آن‌ها در کشور هند پولسار است.

اسپرت‌ترین، قدرتمندترین و البته گران‌ترین محصول باجاج در ایران، پالس RS۲۰۰ است که طراحی ظاهری جذابی دارد و وجود فلاپ‌های بزرگ، نمای زیبایی به آن بخشیده است. پالس RS۲۰۰ وزن بالایی دارد و برای سوار شدن بر آن باید تجربه زیادی در موتورسواری داشته باشید.

پالس RS۲۰۰ به یک موتور با حجم ۱۹۹.۵ سی سی مجهز شده که از نوع تک سیلندر و ۴ سوپاپه است و می‌تواند ۲۴.۵ اسب بخار قدرت و ۱۸.۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال قدرت در این موتور به وسیله جعبه دنده ۶ سرعته دستی صورت می‌پذیرد و به دلیل وزن بالا و قدرت کافی، پالس RS۲۰۰ می‌تواند به سرعت‌های بالا دست پیدا کند.

پالس RS۲۰۰ قدرت و جذابیت ظاهری بیشتری در مقایسه با برادر خود یعنی پالس NS۲۰۰ دارد، اما این اختلاف آنقدرها چشمگیر نیست و به همین دلیل اختلاف قیمت این دو موتور چندان زیاد نیست. اگر به دنبال موتورسیکلتی با ظاهر جذاب هستید، پالس RS۲۰۰ گزینه خوبی است، اما اگر قدرت و عملکرد برای شما اهمیت دارد، می‌توانید با پرداخت پول کمتر، پالس NS۲۰۰ را خریداری کنید که عملکردی مشابه دارد. البته به صورت کلی هم پالس RS۲۰۰ ویژگی‌های فنی بهتری دارد و نمی‌توان از این مورد چشم پوشی کرد.