تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹

رئیس جمعیت هلال احمر شمیرانات اعلام کرد: دختر ۱۹ ساله‌ای در رودخانه جاجرود (محدوده فشم) غرق شد و جسد وی پس از ساعت‌ها جست‌وجو کشف و تحویل کلانتری شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسن فراهانی اظهار داشت: در پی اعلام حادثه از مرکز کنترل عملیات آتش‌نشانی شهرداری اوشان، فشم، میگون مبنی بر غرق‌شدن خانم جوان در رودخانه مذکور (پشت رستوران رادیکال) بلافاصله یک تیم پشتیبان از پایگاه امداد و نجات قوچک، دو تیم آتش‌نشانی شهرداری فشم و دو تیم از آتش‌نشانی لواسان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از ساعت‌ها جست‌وجو جسد فرد غرق شده توسط عوامل امدادی از رودخانه خارج و تحویل پرسنل کلانتری منطقه شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شمیرانات در استان تهران، فراهانی با توجه به شرایط منطقه و حوادث متعددی که برای کوهنوردان و گردشگران رخ می‌دهد، تأکید کرد: ورزشکاران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار کنند.

شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده؛ این شهرستان کوه‌، روددره‌ دارد و محل عبور رودخانه جاجرود به سد لتیان است و به همین علت در تمامی فصول سال گردشگران و کوهنوردان به این منطقه می‌روند.