محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به منزل شهید مدافع حرم جواد الله کرم رفت و با خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، کانال رسمی تلگرام دکتر محمدباقر قالیباف نوشت: در ابتدای این دیدار مادر بزرگوار شهید جواد الله اکرم خطاب به قالیباف گفت: از ریاست مجلس شما خیلی خوشحال شدیم. وظیفه ما پاسداری از این انقلاب و خون شهداست. شما خودتان از خانوادۀ شهدا هستید.

در ادامه برادر شهید الله اکرم با توضیح رشادت ها، مجاهدت ها و چندین بار مجروحیت آن شهید سرافراز، افزود: در خانه ما همیشه بحث شماست. مادر شهید برای شما حدیث کساء می خوانند و همیشه غصه شما را می خورند که بتوانید کار کنید و شما را اذیت نکنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با برشمردن مجاهدت ها و نقش بی بدیل شهدای مدافع حرم و خانواده های شهدا در حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی گفت: ما خودمان را مدیون خانوادۀ شهدا می دانیم. اگر مجاهدت رزمندگان و مدافعان حرم و صبر و دعای خانوادۀ شهدا نبود مشکلات خیلی بیشتر از این بود. دعا کنید ما هم بتوانیم مسیر شهدا و امام شهدا را ادامه دهیم. بیشترین مشکلات روی دوش مستضعفان است و امیدواریم به دعای خیر شما بتوانیم گرهی از مشکلات آنها باز کنیم.

شهید مدافع حرم جواد الله‌کرم متولد دوم تیرماه سال ۱۳۶۰ و اهل محله مهرآباد تهران بود. وی از رزمندگان‌ سلحشور و فرماندهان رشید مقاومت بود که برای دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام داوطلبانه به سوریه اعزام شد. او سه بار در سال‌های ۹۳ و ۹۴ در جریان جنگ سوریه مجروح شد و در نهایت در جریان حمله نیروهای تکفیری به خان‌طومان در جنوب غرب حلب در اردیبهشت سال ۹۵ به شهادت رسید. پیکر مطهر وی در منطقه ماند و در زمره شهدای جاویدالاثر قرار گرفت.