گروه اجتماعی: با آغاز برنامه‌های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، هشتمین نمایشگاه دستاوردهای این نیرو امروز دهم مهرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

در هفته گرامیداشت نیروی انتظامی (11 تا 17 مهر) چندین نمایشگاه همزمان در تهران و مراکز استان‌‌ها برای اطلاع رسانی، آموزش شهروندان، ارائه خدمات پلیس به مردم و دیدار رودررو با شهروندان برگزار می‌شود.

نمایشگاه هشتم پلیس در سه محور مواد مخدر ، امنیت اجتماعی و اخلاقی و بررسی معضلات و آسیب‌پذیری‌‌های اجتماعی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب برگزار می‌شود و شهروندان از امروز تا پایان هفته نیروی انتظامی هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

در این نمایشگاه ، توانمندی‌‌های علمی‌، کاربردی و امنیتی پلیس به نمایش گذاشته شده و در کنار آن خدمات انتظامی‌همچون خدمات راهنمایی و رانندگی و صدور گذرنامه به بازدید کنندگان ارائه می‌شود و به دلیل همزمانی با هفته جهانی کودک برنامه‌‌های شاد و آموزشی نیز برای کودکان در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

همچنین در این نمایشگاه ، چالش‌‌های موجود بر سر انجام مأموریت‌‌های پلیس که مانع از رسیدن به نتیجه مناسب است، به نمایش گذاشته شده است.

دستگاهها و سازمان‌‌هایی که در بحث‌‌های امنیت اجتماعی و مواد مخدر نقش دارند و در کار پیشگیری تأثیرگذار هستند، به نمایشگاه فرا خوانده شده‌اند تا دیدگاه‌‌های خود را درباره ناامنی‌‌های اجتماعی و مواد مخدر به نمایش بگذارند.حضور مسئولان و فرماندهان ناجا در نمایشگاه، معرفی معاونت‌‌های ناجا، همایش‌‌های تخصصی امنیتی ، اجتماعی، خدمات مشاوره رایگان، محفل انس با قرآن و ... از برنامه های این نمایشگاه‌ است.